Christina Lagrange



Jag heter Christina och arbetar som ateljerista. Mina arbetsuppgifter är i
första hand att tillsammans med pedagogerna utveckla det pedagogiska
arbetet. Detta gör jag genom att handleda pedagogerna i deras arbete med
barnen. Jag träffar även barnen en gång i veckan på de olika avdelningarna
och arbetar då tillsammans med pedagogerna i vår verkstad. Jag är fullt
övertygad om att "det finns ingenting som är omöjligt, det tar bara lite
längre tid. Eftersom jag arbetar i en organistion som ser möjligheter och
hela tiden arbetar med med att utveckla de hundra språken , så känner jag
mig priviligerad och ödmjuk inför att varje dag få möta så många kloka
människor.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0