Något att tänka på!


Kommentarer
Postat av: christina lagrange

Hej



Hoppas att allt är bra med er. Hur går det med era uppgifter, jag känner att tiden går fort mellan gångerna. Vi ses snart kram Christina

2009-02-05 @ 10:46:19
Postat av: Mia

Har provat måleriuppgiften. Kul att jobba med många nyanser. Men TID var inget barnen var intresserade av att måla.

Ps nu håller jag på att packa..

2009-02-05 @ 20:26:23
Postat av: Ann-Sofi Olsson

Hej

Jag har ännu inte börjat med uppgiften, funderar på hur jag ska sätta igång??? Det kanske löser sig...På kvällarna läser jag Leif Strandbergs bok. Mia, du får ha det så jätteskönt på din resa och njut... och vi andra träffas snart igen i gråmörkret, fast det börjar faktiskt ljusna mer och mer, det känns skönt. Blev så inspirerad sist av Johannas föreläsning om att ta annorlunda bilder så jag gick och köpte min drömkamera, så nu fotar jag för fullt, överallt, det är så kul!

Varma kramar från Ann-Sofi

2009-02-10 @ 21:12:51
URL: http://ateljedans.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi Olsson

Hej igen

Vi har köpt ett ljusbord till jobbet som är jättefint. Är det någon av er som har arbetat mycket med ljusbord? Vi provar oss fram på jobbet men det är ingen som riktigt vet hur man använder det. Jag tror nämligen att det är ett fantastiskt redskap som man kan ha mycket kul med. Hur jobbar ni med ljusbord? Du får jättegärna maila till mig. Tack

Ann-Sofi

2009-02-11 @ 20:30:09
URL: http://ateljedans.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofi Olsson

Hej igen.

Vi har fått ett ljusbord till jobbet som är jättefint. Vi provar oss fram men det känns som att ingen riktigt vet hur man kan arbeta med det. Jag tror nämligen själv att det är ett fantastiskt redskap som öppnar många möjligheter och som är kul att jobba med. Hur arbetar ni med ljusbord? Ni får jättegärna maila till mig. Tack!

Ann-Sofi

2009-02-11 @ 20:35:23
URL: http://ateljedans.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej fran Thailand.

Har ar varmt och sk;nt.

Det ar inte mitt ar. Helge blev sjuk andra dagen pa resan. lunginflammation. Men efter 2 pencillinkurer och hot om sjukhus har det vant.

Vi har jobbat mycket med ljusbord. Kan ge dig uppslag nar vi traffas. Manga tycker att det ar svart.

Jag satt bara igang med maleriuppgiften. Det blev inte alls som jag tankt mig men hande manga spannande saker. Framf;rallt b;rjade barnen mala pa ett helt annat satt an tidigare.

K;r p[, reflektera, g;r annorlunda nasta gang. Jag tycker att det ar bara att prova sig fram.

Leif Strandberg bok har gett mig manga tankar som jag kanner kommer att p[verka mig mycket. Mkt bra bok. Kanske klimatet har bidragit. suttit och last din i solnedgangen med en maitai. (god drink)

Ses snart

Kram Mia

2009-02-18 @ 07:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0